قوانین و رویههای بازگشت کالا
ما برندی هستیم که نیازهای مشتری را اولویت اول خود میدانیم و هر روز تلاش میکنیم تا تمام محصولاتمان را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم، تا اینگونه تجربهای لذتبخش و بیدغدغه برایتان فراهم کنیم. با اینحال گاهی اوقات ممکن است اتفاقاتی پیشبینی نشده رخ دهد. اگر محصولی که بهدست شما رسیده ایرادی دارد، تمام تلاشمان را انجام میدهیم تا مشکل را برطرف کنیم و دغدغهای برایتان ایجاد نشود.
اگر محصولی را میخواهید بازگردانید، لطفا حداکثر ظرف 7روز پس از دریافت کالا از آن عکس گرفته و به همراه توضیحات برای پشتیبانی واتساپ ترندی به شماره تلفن ۰۹۹۹۹۸۷۸۱۲۴ ارسال کنید.
دلایل قابل قبول برای بازگشت کالا
- دليل 1: مغايرت فنی و ظاهری مشخصات اعلام شده در سايت با كالای خريداری شده
- دليل 2: ايرادات ظاهری و فيزيكی كالای خريداری شده
- دليل 3: عدم اصالت گارانتی يا پايان اعتبار گارانتی محصولات دارای گارانتی شركتی
- دليل 4: نو نبودن کالای خریداری شده یا کموکاستی متعلقات آن
- دلیل ۵: عدم کارکرد کالای خریداری شده در طی مهلت تست کالا
شرایط بازگشت کالا
- اگر کالا پلمپ باشد، پلمپ/وکیوم آن باز نشده باشد، و اگر پلمپ/وکیوم ندارد، از کالا استفاده نشده باشد. در صورتی که کالا ایراد دارد، دیگر از آن استفاده نشده باشد.
- جعبه و بسته بندی خود كالا بدون آسيب و نوشته ای بر روی آن بازگشت يابد.
- كالای خريداری شده همراه با کلیه لوازم و تجهیزات آن و در همان بسته بندی ارسال شده توسط ترندی بازگشت يابد.
- حتما برچسب شناسايی محصول “ترندی” روی جعبه كالای خريداری شده باقی مانده باشد. از کندن این برچسب در مدت زمان تست و گارانتی محصول خودداری کنید.
بدیهی است برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار و یا ثبت در سیستمها و سایتهای شرکتهای تولیدکننده به نام خریدار) امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.
برخی محصولات از جمله گیفت باندلها یا گیفت کارتها بهدلیل ماهیتشان امکان استرداد یا بازگشت ندارند.
- هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه/بسته بندی اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استرداد کالا را سلب خواهد نمود.
کالاهای دارای گارانتی شرکتی
اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند، فروشگاه ترندی دخل و تصرفی در آنها نداشته و میبایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده باید پاسخگو باشد. ترندی نیز حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتی کننده خواهد بود.
پس از تایید مرجوعی کالا توسط کارشناسان خدمات مشتریان ترندی، کالا تعویض میگردد و یا استرداد مییابد. هزینه ارسال کالا به ترندی با پست، در صورت وجود ایراد فنی در کالا به عهده ترندی است، و در غیر اینصورت به عهدهی مشتری است.
پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش ترندی هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه، هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.